onsdag 4. januar 2012

Valgfritt Innlegg; Jennifer Love Hewitt

Hei!

Siden dette er valgfritt tenkte jeg at jeg skulle skrive kort om noe innenfor hår.
Jennifer Love Hewitt er en kjempe kjent skuespiller som har vært med i mange filmer og serier. En hoved serie er jo den kjente "Ghost Whisperer".
Hun er veldig kjent for håret sitt.
Hun har et nydeligt hår. Det ser så naturlig og blankt ut. Hun har fått hjelp til dette av Sunset Boulevard. Salon i USA, Calefornia. Der er hennes faste plass for pynting på håret.




Nedenfor ser dere gamle bilder fra henne før, men også etter. Der er stor forandring men jeg synes hun har en veldig flott hårsmak.







Her er det brukt både farging og striping.
Frisøren til Jennifer er ikke nevnt, men hun forteller:
"Jeg brukte en lys, gyldenbrun grunnfarge for å fremheve den flotte huden. Deretter en hette der jeg dro ut mange hårstriper og satte i lys stripefarging."
Dette ble jo Jennifer veldig glad for og sa at Sunset Boulevard er den beste.

















                                                                                        

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar